Posted by : Unknown



**SOLD**
HARGA ASAL: RM19.90
HARGA TAWARAN: RM9.90
M/SURAT: 528ms
STATUS: ADA/ TERPAKAI

SINOPSIS:

Emelda sama sekali tidak menduga begini lipatan takdir yang dijanjikan untuknya. Namun dia tetap pasrah dan reda dengan setiap ujian yang datang. Yakin... Sesukar mana pun perjalanan hidup, masih ada keindahan dan kemanisan yang akan dikecapi.

Lantaran itu, dia rela bila melihat derita yang ditanggung oleh si kakak. Jika inilah yang dinamakan pengorbanan, dia tahu dia telah melakukan pengorbanan yang tidak ternilai harganya. Masa depan dan harga diri! Namun, apa pilihan yang dia ada?

“Tapi... dalam hidup ini tidak semua yang kita ingini akan kita dapat malah kadangkala kita terpaksa berkorban hati dan perasaan. Apa lagi bila melibatkan perasaan orang lain.”

Akur dengan kata-kata itulah, Emelda akhirnya rela memperjudikan nasib bersama Aril Fatah. Meskipun saat memandang wajah itu tidak ubah seperti melihat kertas putih. Tapi demi Atiea dan Dania, dia tetap mencuba sedaya yang boleh. Walaupun dia tahu, bila kebenaran terbongkar, dia yang akan karam sendiri!

“Benarkah perkahwinan tanpa cinta itu teguhnya seperti sebuah istana pasir? Diusik ombak, pasti akan goyang. Apatah lagi jika gelombang yang tiada taranya.”

Lantas hati kecil Emelda bertanya, “Inikah balasan atas pengorbanan yang kulakukan selama bertahun-tahun ini?”

Sedangkan dalam waktu yang sama, Aril Fatah leka memikirkan kata-kata tulus Hakimi yang lebih kepada cabaran. “Kalau benar sayang, berusahalah untuk mendapatkan cintanya!”

{ 4 *... read them below or Comment }

  1. saya nak beli! sy da submit form. huhu.. macam mana dgn urusan pembayaran??

    ReplyDelete
  2. Nak juga! buku ni ada satu je ke? (Siti)

    ReplyDelete
  3. Ada lg x... Saya nak juga..
    - shima1982@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  4. saya nak juga..cane nak dapatkan

    ReplyDelete

Borang Tempahan

ORDER FORM
Name:
Email Address:
BOOK/NOVEL GENRE MALAY NOVEL GENERAL BOOKS BUSINESS BOOKS
ADDRESS
ITEM/S TO ORDER
This contact form was created by Freedback.

- Copyright © Aynora Store - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -