Posted by : Unknown


**SOLD**
HARGA ASAL: RM19.90
HARGA TAWARAN: RM9.90
M/SURAT: 556ms
STATUS: ADA/TERPAKAI

SINOPSIS:

Kisah yang begitu hebat ini mampu mengajak para pembaca menilai hati dan perasaan manusia dalam nilai kejujuran, kasih sayang, cinta dan pengorbanan. Vanessa yang memeluk Islam berkahwin dengan lelaki pilihan semasa mereka masih menuntut di UK walaupun pernikahan mereka ditentang oleh Vincent Lee, bapanya.

Di sebalik pernikahan itu, terselit rasa benci Vincent terhadap Farhan apabila teringatkan anak sulungnya bernama Irene. Namun, Vanessa mendiamkan diri kerana itu adalah pilihannya. Dia masih tetap mencintai Farhan.

Langit tidak selalu cerah, apabila Vanessa dan Farhan dipanggil balik ke Malaysia tanpa sempat menghabiskan pengajian mereka. Tempoh perkahwinan mereka berdua tidak berpanjangan kerana Vanessa dipersiakan haknya oleh Farhan. Akhirnya, Vincent Lee meminta Vanessa berkahwin dengan Raymond.

Mengapakah Vincent amat membenci Farhan apabila terkenangkan Irene? Mudahkah Farhan melafazkan cerai apabila Vincent mahu Vanessa berkahwin dengan Raymond? Mampukah Vanessa menerima arahan bapanya itu? Apakah taktik yang digunakan oleh Vincent agar Vanessa patuh pada arahannya?

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Borang Tempahan

ORDER FORM
Name:
Email Address:
BOOK/NOVEL GENRE MALAY NOVEL GENERAL BOOKS BUSINESS BOOKS
ADDRESS
ITEM/S TO ORDER
This contact form was created by Freedback.

- Copyright © Aynora Store - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -