Posted by : Unknown



**SOLD**
HARGA ASAL: RM19.90
HARGA TAWARAN: RM9.00
STATUS :TERPAKAI/ ADA

SINOPSIS:

Perpisahan membuatkan Adeena Adalia sengsara menanggung rindu. Semakin disisih wajah dan nama Kamali dari ingatan, semakin memanggil-manggil kerinduan dijiwa. Sepuluh tahun berlalu, dia tidak pernah berputus asa menanti agar dipertemukan dengan lelaki itu.

Melayari lautan kehidupan yang sesekali bergelora mempertemukannya dengan Dr. Adib yang nyata kasihnya sebening air dari pergunungan. Dia cuba memujuk diri menerima huluran cinta itu. Namun, setiap ceruk hatinya hanya menyebut nama Kamali.

Kehadiran email daripada Wani membuka jalan untuk Adeena menghubungi Kamali semula. Biarpun di persimpangan yang mengelirukan, hatinya memilih jejaka yang dikenali sejak dibangku sekolah. Sihir cinta yang dirasai amat luar biasa. Tetapi syurga yang dicari bersama Kamalli rupa-rupanya neraka yang tiada penghujung. Cinta lelaki itu tidak mengharum dijiwa.

Abang...adakah aku yang khayalkan kasih sayangmu, hingga aku tertanya-tanya siapa yang lebih luhur setia, tapi kau lukakan hati ini hingga kecewa, aku derita setelah menyanjung cintamu.

Adeena masih tidak berhenti berdoa, masih mengharap agar Kamali mengerti. Cinta bukan untuk dipersenda. Namun, bercahayakah cinta dihati setelah dihancurluluhkan?
Catatan:
Gambar di atas adalah gambar dari buku yang sebenar. Muka surat semua masih elok, cuma warna kertasnya agak sedikit kotor...
Harap maklum.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Borang Tempahan

ORDER FORM
Name:
Email Address:
BOOK/NOVEL GENRE MALAY NOVEL GENERAL BOOKS BUSINESS BOOKS
ADDRESS
ITEM/S TO ORDER
This contact form was created by Freedback.

- Copyright © Aynora Store - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -